Автор   Стаття 
Статті Бриколаж  —  Третя Позиція  —  Інтерв'ю з FolkandFaith
МЛ "Бриколаж"
Дата публікації 8 липня 2004 р.
Інтерв'ю з FolkandFaith

МЛ „Бриколяж”: Привіт. Ми українські ліві націоналісти. Представтесь, будь-ласка.

Мене звуть Джеремі і я є представником сайту „ Народ та віра ”. ( www.folkandfaith.com ).

МЛ „Бриколяж”: Будь-ласка, розкажіть коротко про свій сайт та свої позиції?

Народ і Віра (НВ) — це сайт, присвячений створенню автономних зон або розбудові комун. Ми є націонал-революціонерами; відстоюємо національну свободу та соціальну справедливість. Ми не є ні лівими, ані правими, точніше, ми готові брати ідеї з будь-якої сторони та застосовувати їх для нашої поточної боротьби. НВ присвячений створенню комун наших людей та співпрацює з іншими для створення мережі комун в Північній Америці. НВ є засобом об’єднання всіх північних американців, що мають подібні прагнення, але відкидають правий консерватизм та лівий марксизм, усвідомлюють поразку так званого „расистського руху” та шукають нові шляхи вирішення проблем. Нашою метою є створення справжніх сільських комун тут і зараз. Звичайно, необхідно зазначити, що нічого не можна втілити без допомоги нашого Творця , тобто, ми є ортодоксальними християнами. Ми розуміємо, що Біблія є важливим дороговказом лише для людей європейського походження, які не є лівими чи правими, але християнами, і що в Біблії можна знайти вирішення всіх проблем. Християнській світ має облишити поділи на католиків та протестантів і навернутися до біблійного християнства. Воно полягає, крім усього іншого, у турботі про життя своїх людей, своєї комуни, заснуванні комуни, де всі члени об’єднані спільними принципами життя та можуть звільнити свій дух і тіло.

МЛ „Бриколяж”: Що для вас означає Народ і Віра?

Це означає охорону інтересів Європейського народу та Християнської віри. Народний аспект видається таким, що не вимагає пояснень, проте більшість північно американців, введені в оману гітлерівськими гаслами та марксистськими догмами, вважають, що поняття Народ і Раса не мають, і не повинні мати, вагу в сучасному світі. Ми керуємось не мріями про вищість та управління кимсь іншим, а не самим собою. Поняття Віри теж значною мірою дискредитоване через неправильне його застосування. Християнська віра завжди була релігією „західних людей”, коли її прагнули насадити, як рідну віру, на інших землях, то вона зазнавала поразки, що ще раз свідчить про її значення лише для людей європейського походження. Ми не є імперіалістами, що прагнуть домінувати над іншими та примушувати кожного ставати християнином. Кожен може будь-як керувати своєю громадою або землею, доки ця діяльність не перетинається з нашими інтересами. Ми не сприймаємо неоязичництво, магічні обряди та інші подібні речі. Але, знову ж таки, кожен може діяти в своїй громаді, як вважає за потрібне, нам це просто не цікаво.

МЛ „Бриколяж”: Що ви думаєте про сучасну Україну, радикальні українські рухи та революційні перспективи нашої країни?

В США мало відомо про ці речі, тому ми дуже сподіваємось отримати потрібну інформацію від вас. Я сподіваюсь, що українці усвідомлюють прагнення свого народу до справжньої Свободи та допоможуть йому втілити ці прагнення в новій державі, без капіталістів-олігархів та так званих диктаторів. Ви маєте керуватися у своїх діях власною історією та боротися з тими, хто прагне поневолити український народ. Сонце їх влади заходить, а для нас займається нова зоря!

МЛ „Бриколяж”: Чи чули ви про великого українського анархіста Нестора Махна?

Я дуже мало читав про нього. Я надто мало знаю про нього, щоб робити якісь висновки, але мені подобається його прагнення звільнитися від керівництва як комуністів, так і капіталістів. В той же час я не розумію його неприйняття націоналізму та статті його послідовників у продажній сіоністській пресі, яка страждає на манію переслідування. Його послідовники заперечують будь-які антисіоністські натяки, немов намагаються відмежуватися від асоціацій з націонал-соціалістами Гітлера. Якщо Махно таки дійсно не був антисемітом чи антисіоністом, то, сподіваюсь, що українські націонал-революціонери донесуть до свого народу помилковість такого підходу. Вони мають створити мережу сільських комун на основі самоуправління, які втілювали б у життя принципи свободи і справедливості. Але необхідно також пам’ятати про підступність сіоністської еліти та її англокапіталістичних союзників.

МЛ „Бриколяж”: Націонал-анархізм — це ідеологія чи соціальний рух?

НВ є націонал-революціонерами. Ми розуміємо важливість ідей розподілу власності чи утворення профспілок та інших соціальних теорій, але, згідно з націонал-анархізмом, не можна сподіватися на цілковитий успіх, доки існує Новий світовий лад. Необхідно вирішувати проблеми тут і зараз, щоб втілити в життя теорії націонал-революції та покращити життя наших людей.

МЛ „Бриколяж”: На мою думку, першими українськими „націонал-анархістами” були наші козаки. Вони мали національну свободу, соціальну справедливість та захищали православну віру (християнський джихад). Вони мали власну державу, але були вільними, і мали національну ідентичність. Що ви думаєте про них?

З прочитаних книжок у мене склалася неоднозначна думка про них. Неможливо з упевненістю сказати : „Козаки були такими” або „Козаки не були такими”. Вони, безперечно, мали свою громаду, власну культуру та релігійні погляди; до них приєднувалися ті, хто не сприймав зверхності Польщі, Росії чи католицької церкви. Я також чув, що вони заперечували формальні закони, замість яких керувалися народними традиціями та звичаями. З цього погляду їх однозначно можна розглядати як таких-собі анархістів з національними почуттями. Мені також подобається їхня боротьба з російським єврейством, те, чим не займаються сучасні російські націонал-більшовики, які неспроможні поставити російських євреїв на місце.

Однак, козаки також були збройними силами, які приймали участь у завойовницьких походах Царської Росії, замість того, щоб виборювати власну незалежність. Ці дії є однозначно анти-анархістськими.

Я вважаю, що люди, які прагнуть національної свободи та переймаються власною культурною ідентичністю, відмінною від інших, повинні мати назви, що викликають певні історичні асоціації, на кшталт, як нове покоління козацької молоді, про яких я чув. Необхідно вітати всі прояви націонал-анархізму та децентралізації.

МЛ „Бриколяж”: Юліус Евола (на правому фланзі) та Хакім Бей (на лівому) — чи можливо поєднати традиціоналістичний та ліворадикальний варіанти націонал-анархізму?

Націонал-анархізм може поєднувати в собі всі справжні революційні течії, та не прагне, щоб одна домінувала над іншою

Однак, щодо Еволи, то я особисто не маю часу для його окультної магічної маячні. Я вважаю це абсолютно нежиттєздатним та раджу звернутися до реальної політики та творення кращого життя на цьому світі. На мою думку, існує багато людей, яким огидна корумпованість, розпуста та примітивний матеріалізм сучасного світу, які шукають своїх однодумців, намагаються контактувати з ним та, врешті-решт, приходять до ідеї побудови комуни. Але вони можуть потрапити під вплив такого собі провідника, який проведе з ними „магічну ініціацію” та залучить до якоїсь кабалістичної секти. Або їм розкажуть про Алістера Кроулі і вони намагатимуть стати подібними до нього за допомогою окультизму.

Зараз нам необхідні люди, що серйозно намагаються створити реальну світову мережу комун, а не ті, хто радить нам прилучатися до магічних перевтілень та вичитувати з кабалістичних папірусів майбутнє європейської нації. Західні люди є переважно „християнами”, хоча і можуть належати до різних сект. Ми усвідомлюємо це і закликаємо людей навертатися до християнства, але при цьому не треба думати, що усунення від існуючого розпаду суспільства є проявом християнської братньої любові. Всі християни Європи та Америки мають знати, що це не лише релігія, але й соціальна та правова альтернатива. Найкращий приклад можна знайти в книжці Джека Лондона „Залізне іго”. Хоча послідовники НВ не є власне католиками, але, думаю, більшість із нас вітають поняття соціальної справедливості та економічних альтернатив, які розвивають католицькі традиціоналісти, на кшталт Честертона. Це не означає, що ми погоджуємося з католицизмом, просто ці люди ближчі до наших ідей, ніж Кроулі чи Евола.

Хакім Бей є цікавою особистістю, як і Ноам Хомський та інші поміркованіші анархісти. Однак, я вважаю, що ми маємо шукати власні шляхи та своїх речників, які знайшли б слова, за допомогою яких можна донести до звичайної людини наші погляди. Твори інших теоретиків, які не базуються на євроцентризмі та сепаратизмі, не є достатньо прийнятними для нас.

МЛ „Бриколяж”: Трохи про майбутнє світової націонал-анархістської спільноти...

Я вважаю, що націонал-анархізм та інші сепаратистські погляди знаходяться зараз на підйомі, принаймні в Європі. В США, на мою думку, досі поширені праві консервативні погляди, люди бояться реально поглянути на ситуацію в своїй країні та зовнішню політику власної країни. В той час як „ліві” настільки зайняті боротьбою з так-званими „фашистами”, що зовсім забули про основного ворога, про Систему.

Я сподіваюся, що націонал-анархізм буде поширюватися і надалі, і ми ще побачимо формування світової мережі комун. Ліві ненавидять нас і називають „фашистами”, помірковані анархісти дотримуються тієї ж думки через наші національні та народницькі переконання, праві навішують на нас ярлик більшовиків, — але ми заперечуємо всі ці ідеї. Коротше, ми повинні творити щось хороше для людей, щоб нас помітили в світі!

Найкращі побажання вам та вашим співвітчизникам. Тримайтеся у боротьбі проти необільшовиків та сіоністсько-капіталістичних олігархів!

За Національну свободу та соціальну справедливість! За Народ і Віру!

переклад Олен Жарко та Олега Шеленко

Догори
Роботи автора

Перейти до статей теми: